سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روزگار تن‏ها را بفرساید ، و آرزوها را تازه نماید ، و مرگ را نزدیک آرد ، و امیدها را دور و دراز دارد . کسى که بدان دست یافت رنج دید ، و آن که از دستش داد سختى کشید . [نهج البلاغه]

عاشقانه
نویسنده :  روزا

گریه نکن

 

خیلی بد که یه دلی عاشق یه دل

 

بزنه از زندگیش از همه غافل بشه

 

خیلی بد یواشکی دل به نگاهی بسپاره

 

جدا از اینکه بدونه تو دل اون جا نداره

 

خیلی بد که قصه رو با یه امیدی سر کنه

 

قصه به آخر برسه ولی به چیزی نرسه

 

اون روزی که پشسمونی فرقی به حالش نداره

 

 مرغی که از قفس پرید کاری به کارش نداره

 

با تو شبای سیاه همه شدن سپید

 

همه غم و غصه ها از سرم پرید

 

توی این دنیای سرد که میکنن همه غروب

 

 تو تنها موندی و کردی واسم طلوع

 

واسه غصه من تو نیازی

 

 پس می نویسم یادگاری که بمونه روزگاری

 

اگه نموند روزگاری تو بمونی یادگاری

 

دیگه بسمه چون دیگه خسته ام

 

درای قلبمو به روی تو بستم

 

خودت میدونی که چرا باهات نموندم

 

چرا رفتم و خودمو از تو روندم

 

اگه لیاقت داشتی باهات میموندم

 

تا آخر واست از عشق می خوندم

 

تو هم برو دیگه نیا پی رد پام

 

چون نمی رسی حتی تو به گرد پام

 

ای دل من گریه نکن

 

کاری ازت بر نمیاد

 

میدونم عاشقش شدی

 

باهات که جور در نمیاد

 

ای دل من گریه نکن

کاری ازت بر نمیاد

 

هرچی تو گریه کنی

 

اون دیگه این ور نمیاد

 

خیلی بد که یه دلی عاشق یه دل

 

بزنه از زندگیش از همه غافل بشه

 

خیلی بد یواشکی دل به نگاهی بسپاره

 

جدا از اینکه بدونه تو دل اون جا نداره

 

خیلی بد که قصه رو با یه امیدی سر کنه

 

قصه به آخر برسه ولی به چیزی نرسه

 

اون روزی که پشیمونی فرقی به حالش نداره

 

 مرغی که از قفس پرید کاری به کارش نداره

 

نگو نگو فراموش کنم اون چشای ناز

 

میخوام بهت بگم تویی واسم نیاز

 

یادته گفتی بهم  تا آخر دنیا

 

با هم روی ستاره ها میمونیم و نمی شیم هیچ وقت از هم جدا

 

ولی انگار همه اینا بودن یه خواب

این شب قصه ها دوباره شد یه راز

 

برو روتو کم کن و طرف من نیا

 

 

دیگه نما ترسم از چشمای سیات

 

بروچون واسه من دیگه تموم شدی

 

تو راست میگی آره پیش من حروم شدی

 

تو مسیر زندگی گرفته سبقت

 

تو هم عشقمو از من کردی سرقت

 

خودت اینو میدونی که اگه من بخوام

 

از تو بزرگتراش هم میزارم تو ........

 

 

 

 


یکشنبه 87/6/10 ساعت 3:15 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
برای من و تو
عشق2
عشق
فهرست
1766 :کل بازدیدها
3 :بازدید امروز
0 :بازدید دیروز
درباره خودم
عاشقانه
روزا
سلام من تصمیم گرفتم توی این وبلاگ یه سری نوشته های عاشقانه رو نمایش بدم.
حضور و غیاب
لوگوی خودم
عاشقانه
لوگوی دوستان
اشتراک
 
طراح قالب