سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانشمند آن است که از فراگیری دانش ملول نگردد . [امام علی علیه السلام]

عاشقانه
نویسنده :  روزا

 

 

*  سلام

 

*  میخوام تو این قسمت جملات زیبایی رو که میشه برای هر مناسبتی روی کارت پستال های و یا هر چیز دیگه نوشت رو بنویسم.

*  امیدوارو به دردتون بخوره.

 

 

FOR ME AND YOU

 

 

1. کنارم بنشین ای عزیزتری و به قلبم گوش کن بخند که شادی تو نما دی از آینده ماست قلب من راضی نمی شود که تو رازش را انکار کنی.

2.به چشمانم می نگری و روحم می خندد گرما امنیت و شادی را حس میکنم نزدیک منی و دنیای من هیچ کم ندارد.

3.آن گاه که عشق تو را می خواند در پس او برو اگر چه راههای عشق سخت و پر شیب است و آن گاه که بالهایش تو را در خود می پیچد آرام گیر اگر چه شمشیر پنهان بالهایش تو را زخم زند.

4.بگذار تا دل من بی انتها تکرار کند که تنها تو را می خواهد فقط تو را.

 

5.همه چیز برای من و تو می شکفد و اولین اندیشه جهان میتواند از آن ما باشد ما عاشقیم و بهشت برای ما آفریده شد.....فقط برای من و تو.....

 

6.حتی در آستانه دروازه های بهشت از فراز شادی روی بر میگردانم چون بشنوم که می گویی << دوستت دارم >>   وقتی.جایی.روزی

 

7.آیا قلبی را که عشق می ورزد اما رام نمی شود و می سوزد اما هرگز نرم نمی شود می پذیری؟

 

8.اگر باید مرا دوست بداری بگذار تا برای هیچ جز عشق نباشد به من عشق بورز به خاطر عشق آنچه همیشگی است باید عاشق باشی به خاطر عشق.

 

9.وقتی گرد پیری بر سرم نشست آیا باز هم مرا می بوسی و می گویی که اکنون در خزان به تو عشق می ورزم همان گونه که در بهار چنین بود.

 

10.و همواره این گونه است که عشق ژرفای خود را تا لحظه جدایی در نمی یابد.

 

 

 

 

 

 

 


یکشنبه 87/6/10 ساعت 3:54 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
برای من و تو
عشق2
عشق
فهرست
1765 :کل بازدیدها
2 :بازدید امروز
0 :بازدید دیروز
درباره خودم
عاشقانه
روزا
سلام من تصمیم گرفتم توی این وبلاگ یه سری نوشته های عاشقانه رو نمایش بدم.
حضور و غیاب
لوگوی خودم
عاشقانه
لوگوی دوستان
اشتراک
 
طراح قالب